tirsdag 30. mai 2017

Handlaga BLOMSTER

KONKURANSE I 
Favoritt?
Maiutfordring:
BLOMSTER


Har kosa meg med å lage blomster,
berre MÅ lage nokre med jamne  mellomrom.

Det begynt med Heartfelt Creations
som har mange dies med stempel som passer til.
Etter kvart har det komt til andre dies.
Har leita litt for å finne deiser som ikkje er så store. 
Der fant eg  eit sett frå Tim Holtz som falt i smak.






 Her hare eg farga papiret med glimmermist.
Papiret såg "grusomt" ut. 
Men når eg fekk stansa ut blomstrane blei dei retteleg lekre.
Dies frå Tim Holtz

Her er det brukt Watermark Stamp 
og blankt Embossing pulver.


4 kommentarer:

  1. Wow så mange lekre blomster! Kjekt å lage pynten selv. Takk for at du deltar i utfordringen til Papirlosjen. DT Monica

    SvarSlett
  2. Ojjj her var det mange flotte blomstra. Flink du er. Takk for at du deltar i maiutfordringa til Papirlosjen.
    DT-Annelen

    SvarSlett
  3. Ojjj her var det mange flotte blomstra. Flink du er. Takk for at du deltar i maiutfordringa til Papirlosjen.
    DT-Annelen

    SvarSlett
  4. åh, eg har lyst å sitte på andre sida av bordet og lage blomstrer med deg, desse var utrulig fine. Ser jeg må plukke fram Tim Holts igjen. og så venter eg i spenning på et Heartfelt creation sett jeg har bestilt meg. - Klem Anita

    SvarSlett